Najaar

Najaar

vrijdag 19 november 2010

LICHTJES


Als het buiten zo somber is ,de dagen steeds korter worden.
Dan zoek ik binnen naar licht . De somberheid buiten sluiten.
Kaarsjes branden,maar ik had ook nog een sombere muur.
En daar heb ik deze wanddecoratie voor gemaakt.



Een basis van piepschuim beplakt met berkenschors. Katoenpluis,eucalyptus,koraalvaren ,lotus,wat mooie takken en natuurlijk lichtjes.



En zo werd een somber hoekje heel gezellig.Ik maak rond deze tijd altijd veel decoraties met kerstboomlampjes. Door het gebruik van neutrale materialen zijn het dan niet echt kerstversieringen maar noem ik het altijd winterdecoraties. Ik ben volop bezig voor een fair waar ik volgende week sta dus komende week zien jullie nog wel meer "lichtjes"langskomen

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Bep,

Het straalt een en al gezelligheid uit, je lichtje!

Tot nu toe,doe ik dat alleen rond de Kerst, maar ik vind het idd een goed idee van jou, om er al eerder mee te beginnen!

Ik ben benieuwd naar je volgende creatie!

Fijn weekend, groetjes Thea

Unknown zei

Nou Bep,de sfeer moet je zelf altijd maken en je bent er weer prima in geslaagd....maar kun je me nou eens laten zien WAT precies de Lotus is???

Groetjes en een fijn weekend

Lynda

Unknown zei

héél duidelijk uitgelegd Bep hahahaha de bruine douchekoppen!!!! :)...ik ga naar ze op zoek!!!Dankjewel!

groejtes
Lynda

Unknown zei

gokje...tuincentrum??? en zitten ze aan "stok" of zijn het losse douchekoppen???:)

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een mooie wand decoratie.
Enne die douchekopjes zijn ook bij de actio te koop (al zijn ze daar wel vaak op...)
Ik wist ook niet dat de Lotus waren...weer wat geleerd!

gezellig weekend ,groetjes Romkje.

Anoniem zei

Wat een prachtige creatie, ik vind dit heel erg mooi gedaan en best een hele winter kunnen. De dagen na kerst vind ik zelf vaak nog somberder dan diegene ervoor. Ben benieuwd naar meer ;))
Fijn weekend van Sonja

Haikey love of living zei

Hoi Bep, Ik zag dat je op mijn blog een berichtje hebt achtergelaten, dus ook even bij jou gekeken. Je lichtjes vind ik heel erg leuk.

Fijn weekend!

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er gezellig uit Bep!
ben ook benieuwd naar wat je nog meer laat zien komende week:)
succes met de voorbereidingen voor de fair en een fijn weekend.
groetjes, Tjitske

Bij Guusje Thuis zei

Met de lampjes aan is het helemaal een geweldig stuk, mooi zeg!