Najaar

Najaar

zondag 23 januari 2011

Lentestapeling



Oud servies uit je eigen kastjes of van de kringloop kan eenvoudig een nieuwe functie krijgen.





Stapelen maar ,met siliconekit bevestig je de onderdelen aan elkaar.
Ik doe wat siliconekit in een spuitje die ik bij de apotheek koop . Dit werkt heel prettig.


De stapelingen in deze blog zijn van kop en schotels gemaakt.
Maar de mogelijkheden zijn veel groter ,borden .melkkannetjes ,schaaltjes alles wat stapelbaar is kun je gebruiken.



Maak een combinatie van kleuren die je mooi vindt .



Op deze manier is het leuk om bolletjes of kleine bloemetjes te verwerken.





















9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja helemaal super dit,echt schitterend en zo geweldig met de bolletjes,ik zag er een keer een etagere van met lekkere dingetjes erop,ik zoek nog steeds naar mooie bordjes en kopjes,hun hadden het met likeur glaasjes gedaan en oud servies,fijne zondag,lieve groet Joke.

Thuis bij Tjits zei

leuk!! ben je aangestoken door stapelen op vrijdag? ook zo leuk om te zien!!

lieve groet, Tjitske

Bonjade zei

Prachtig.....echt een super idee.
Helemaal voorjaar...heerlijk.
fijne zondag
Liefs

Heleen zei

Leuk zus, zo'n gestapelde toren, ik ga mijn kopjes ook eens uit de kast halen. Ik zoek alleen witte druifjes om erbij te gebruiken, ik vind ze tot nu toe nergens, heb jij een idee??

Hannekie(Sisterly) zei

leuk idee!!! helemaal geweldig
liefs hannie

Claudia Leertouwer zei

Afgelopen vrijdag had Ima van de blog allemaal kleurtjes een stapelthema, misschien kun je deze post nog aanmelden?

Unknown zei

WAT een geweldig idee!!! dat stapelen kende ik natuurlijk al maar NIET de groene variant!!! GAAF!!! Morgen de stoere versie??;)

Groetjes
Lynda

Jolanda zei

Leuk gestapeld! Inderdaad iets voor 'stapelen op vrijdag ' bij Irma.
Ziet er fantastisch uit, lieve groet

Marian zei

wat oNTZETTEND leuk, heb dit ook nog nooit met 'groen' gezien.
volgende keer kijk ik toch weer met 'andere ogen' bij de kringloop ;)