Najaar

Najaar

maandag 22 augustus 2011

Hier was ik al die tijd.......


Ik ben de laatste tijd schandalig weinig bij jullie langs geweest .En nog minder heb ik zelf een berichtje geplaatst.
Het was niet dat ik helemaal niets gedaan heb en daardoor niets te melden had maar op de een of andere manier kwam het er niet van een blogje te maken.


Ik heb op verschillende markten gestaan en dat mag ik toch zo graag doen.
En dat kost toch ook wel tijd om dingen te maken.

Ik ben vorige week ook begonnen om weer leuke dingen te maken in herfstsfeer ,mooie warme kleuren, want al willen we graag nog heel lang zomer , de komende markten die ik heb heten toch nazomer-of herfstmarkten.
Nog 4 zaterdagen ben ik op een markt te vinden en dan begint het workshop seizoen weer.
Laat jullie vlug de eerste herfstcreaties zien.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, wat een prachtige spulletjes had je bij! Dat bloemstuk op die kaasplank vind ik super!
Veel plezier op de komende marktjes, ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties want dit ziet er allemaal heel erg veelbelovend uit!
Fijne week van Sonja

Claudia Leertouwer zei

Ben wel een beetje nieuwsgierig waar je nog te vinden bent, Bep?

It's me zei

Ik ben net zo nieuwsgierig als Claudia......vertellll...liefs van mij...xxx..

Anoniem zei

Wat een leuke spullen verkoop je Bep!!

Ik heb dat ook heel veel gedaan, vond het ook altijd erg leuk om te doen.En om alles zelf te maken ja, daar gaat ontzettend veel tij inzitten! Ik weet er alles van.

Veel succes nog!!

Groetjes Thea ♥

Krek wak wou zei

Wat een leuke spulletjes! Dat hart gemaakt van de gedroogde materialen is prachtig! Ik kijk uit naar je herfstcreaties!
Groetjes van Nicole