Najaar

Najaar

woensdag 19 oktober 2011

bloemetje op woensdag


Deze week is mijn bloemetje op woensdag een hart in prachtige herfstkleuren.
Een metalen frame omwikkelt met mos en daarna allerlei herfstmaterialen eromheen gebonden en gelijmd. Mocht je zelf zo'n hart willen maken ,ik heb nog een paar plaatsjes bij de workshop.Ook zijn alle werkstukken die ik op mijn blog laat zien op bestelling leverbaar.


Posted by PicasaWaar je nog veel bloemetjes kunt bewonderen op woensdag is bij Veronique ,neem eens kijkje en geniet van heel veel bloemetjes

12 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Die heb je prachtig gemaakt....heerlijk dat knutselen, zou er zo zin in hebben maar helaas moet ik naar m'n werk ;)

Groetjes!

Unknown zei

Mooi gemaakt...heerlijk herfst achtig..Nicole*

Created by Essie zei

Het ziet er prachtig uit.
Heerlijke herfst kleuren

Groetjes Esther

flowersandhome zei

Ja hoor! Je hebt het alweer voor elkaar. Prachtig stuk weer! Vorige week ben ik op zoek gegaan naar metalen frames (rond, hart, om het even) maar die vond ik niet. Denk dat ik maar eens de grens over moet naar Holland. Ik krijg meer en meer het gevoel dat het daar bij jullie veel meer een bloemen(en alles wat erbij hoort)land is dan hier.
Groetjes,
Marian

Claudia Leertouwer zei

Ben gek op hartjes, bij mij hangt er nu een appeltjes-hart aan de deur!

Evelyne zei

Prachtig, wat een mooie herfstdeco.
Lieve groetjes, Evelyne

Mayflower zei

Wat een prachtig Herfsthart heb je gemaakt Bep, mooi met die warme tinten.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

It's me zei

Wat een schatje.....zo leuk !!! liefs van mij...xxx..

bleudelavandou zei

Mooi zo'n herfsthart!!

Liefs
marieke

Fan sels zei

Echt een pronkstukje, heel mooi !!!

Kom Achterom zei

Lekker lenen hoor mijn recept!!
Ga ik een kijken wat jij allemaal hebt gemaakt. Ik heb het idee dat je niet in mijn lijst staat dus ik ga snel eens even kijken waarom ik zoveel van jou leuke posten heb gemist! Soms verlies ik wel een wat uit het oog en dat is toch wel jammer!
fijne avond
Yolanda

Kom Achterom zei

Ben ik weer! Ik was helemaal uit jou blog verdwenen dus ik heb me snel weer bij je aangemeld. Toch raar!
toedeloetjes
Yolanda