Najaar

Najaar

zondag 20 november 2011

Winterfair Flakkee.


Van vrijdag 25 november tot  en met zondag 27 november is er weer een winterfair op Flakkee.
Was het vorig jaar in Den-Bommel ,dit jaat is het in Oude-Tonge.



Het was vorig jaar ,en zal dit jaar  , ook weer een sfeervolle fair zijn met een grote variatie in het aanbod.
Maar ook kookdemo's ,wijnproeverij ,modeshow, welness ,kunst en oude ambachten zijn te bewonderen



Naast standhouders uit het bedrijfsleven zie je op deze fair ook veel kramen met handgemaakte artikelen.
Ben je nog op zoek naar leuke decembercadeautjes dan is een bezoekje echt een aanrader.


Vorig jaar waren dit mijn buurtjes ,een heerlijk stel mensen uit Belgie ,
Nog zo tevreden en levend in een eenvoudig leven. Hij klompenmaker en zij zat te spinnen.
Vriendelijk en met humor konden ze vertellen ,maar o wat heb ik een moeite moeten doen om ze te verstaan .Een belgisch accent om U tegen te zeggen.



Maar dit zijn dan wel de 'gouden randjes" van zo'n fair ,ontmoetingen met zulke mensen.

Posted by Picasa
Dit is niet de eerste markt in wintersfeer van me en ook niet de laatste. Ook de workshops en de kerstbestellingen gaan lekker door .Daarom hoop ik wel van tijd tot tijd wat "creaties"aan jullie te laten zien en je misschien wat leuke ideeén voor kerstdecoraties aan de hand te doen.
Ook zal ik zeker in een verloren uurtje bij jullie langs komen ,alleen een reactie geven daar komt het waarschijnlijk de komende weken niet van.

Maar als je langs komt bij Winterfair Flakkee
           Stationsweg 28 in Oude Tonge ,
ik ben vrijdag van 12.00 tot 22.00 uur en
zaterdag van 11.00 tot 19.00 aanwezig
en natuurlijk ligt er voor een aardigheidje voor je klaar.

2 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk !! ziet er goed uit !!! succes !!!...fijne zondag verder,...liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

Anoniem zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg!
Jammer dat ik niet in de buurt woon. Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
Esther