Najaar

Najaar

woensdag 4 januari 2012

Give away


Mijn 100e blogje schreef  ik Oudejaarsdag ,en dat is toch wel een klein feestje waard.
Ik heb met zoveel plezier geprobeerd jullie mee te laten genieten met wat ik allemaal doe.
En daarop zoveel lieve reacties gehad , daarom nu iets tastbaars voor jullie.



Een cadeautje waarin natuurlijk het groen en het doen tot uitdrukking komen.
Het groen is dan welliswaar inmiddels mooi diep donkerblauw ,een dadeltak,
Maar ook een tijdschrift met volop voorjaarsideeën om zelf lekker aan de slag te gaan .




Een oude rozenbowl ,zo mooi om wat kleine bloemetjes in te zetten .Ik haalde nog even een rozenknop uit de tuin ,hoezo de natuur is helemaal van slag ,maar sneeuwklokjes ,blauwe druifjes en zoveel andere kleine bleometjes staan hier zo mooi in.

Posted by Picasa
En als laatste een oude vork die gebuikt kan worden als fotolijstje.
Wil je kans maken op deze give away ,zet dan een reactie op mijn blog en ik zou het heel leuk vinden als je een linkje naar mijn blog zou geven .
Wat zou het leuk zijn als ik met dit 100e blogje ook mijn 100e volger zou kunnen verwelkomen.
31 januari ( mijn verjaardag) is de dag tot wanneer jullie kunnen reageren.
Ik ga nu toch maar mijn kerstboom aftuigen ,gisteren met dat sombere weer wilde ik hem nog niet kwijt maar nu het zonnetje zo lekker naar binnen schijnt moet ik er toch maar aan gaan beginnen.

36 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lieve spulletjes heb je gekozen,ik doe eigenlijk nog maar weinig mee aan give-away`s,maar met deze kom ik mee doen,ik zal een linkje op mijn blog plaatsen,succes,ik wens je een fijne dag,lieve groetjes Musje.
.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Linda zei

Wat een mooie Give-away daar doe ik graag aan mee.Ik plaats een linkje op mijn blog en de honderd volgers ga jij vast halen. O,ja en volger ben ik al!!Groetjes Linda

Fan sels zei

Een hele mooie Give Away waaraan ik graag meedoe. Ik zet een linkje op mijn blog, volger ben ik al, dus dan maar in spanning afwachten.
Groetjes, Truus.

Anoniem zei

Wat leuk, je 100ste berichtje! Ik doe graag mee met de Give Away. Een linkje staat al op mijn blog
:-)

Groetjes,
Esther

Stina zei

Ha Bep, doe maar al te graag mee,een hele leuke give away,zal ook een link plaatsen.

Zie dat je 1 dag na mij jarig bent!

gr Stina

It's me zei

Wat erg leuk allemaal.....ik doe graag mee......liefs van mij...xxx...

Jolanda zei

wat een bijzonder mooie give away heb je voor je 100e post! Super gewoon, ik doe heeeeeel graag mee:) En ga zo een linkje plaatsen. Lieve groet

hokje zei

Een prachtige give away; ik doe graag mee, vooral de dadeltak vind ik helemaal super! Ga snel een linkje plaatsen, zodat de 100e volger zich snel meldt ;)

Lieve groet, Miranda

Maaike zei

Wat een leuke give away, ik doe graag mee.
Groet, Maaike

Marian zei

Ik ben niet zo van het meedoen aan give-away's, want ik win toch nooit iets, maar jij geeft wel erg leuke dingen weg...
Ik ben wel van het groen en de rozen, net bij Thea doe ik ook maar eens mee, weant die geeft allemaal rozenspullen weg, en dat is nou net een van mijn passies, dus dat rozenbokaaltje van jou...zou wel erg leuk zijn als ik dat zou winnen :)
Ik moet nog even kijken of ik al volger ben bij jou, ik denk het wel, ja, ik weet het niet zeker, omdat ik de 'leeslijst' nooit volg ( schaam), maar dat komt omdat ik 3 blogs heb, en alle drie een andere leeslijst, en er is geen beginnen meer aan, dus ik lees alleen van diegene die in mijn zijbalk lijstje staan, en jou wilde ik laatst ook toevoegen, maar blogger werkt niet mee, kan geen nieuwe meer bij die favoriete blogs zetten, het probleem is al bekend, en wordt aan gewerkt..
pppf, een heel verhaal maar ja..het is bijna bedtijd.

Alle mooie dingen zei

wat een mooi vaasje... echt super.. die zou ik ook wel willen winnen.. dus ik doe mee...graag zelfs! die dadeltak zijn ook zo mooi heb er al dikwijls mee in mijn handen gestaan maar dan toch weer neergelegd...
bedankt voor de kans
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Loraine Living zei

Ben ik toch helemaal vergeten een berichtje achter te laten...je linkje had ik al geplaatst, natuurlijk doe ik mee. Ik geniet van je foto's, heerlijk groen en wat een prachtige collages!
Ik wens je een fijn weekend, groetjes Diana

Maaike zei

Toevallig klikte ik door naar je blog! Wat een mooie blog en een prachtige give away!
Ik ga je volgen!

Groeten Maaike

Bij Guusje Thuis zei

100 blogjes gefeliciteerd Bep, op naar weer 100 mooie nieuwe blogjes. Ik vind je give away geweldig maar aangezien ik de herfst-give-away al gewonnen heb, sla ik een beurtje over. Groetjes Colin

Elly's kleine idylle zei

Prachtig ziet het er uit...En dan is de verleiding wel heel groot...Je give away vind ik super leuk en ik ben al volger van je mooie site....Ik ga wel even een link zetten op mijn site.
fijn weekend en een lieve groet....ELLY.

keuri zei

hoi, ik doe graag mee met je prachtige give away! ik heb geen blog kan ik toch meedoen?

groetjes Ingrid

Bonjade zei

Wat een lief gebaar...zo'n mooie give-away.....super mooi!
Doe graag mee....en let op die honderdste volger komt er vast zo aan....altijd zo veel inspiratie hier bij je....
Fijne avond
Liefs

Bianca zei

Wat een prachtige blog, Heerlijk om er inspiratie uit te halen.
Natuurlijk ben ik ook volger geworden.
Graag doe k mee met de give away.
Liefs Bianca

Anoniem zei

Hoi Bep,

Wat een mooie spullen geef jij weg!

Ik vind vooral die vork zo mooi! Ik hou wel van oude dingen!

Ik denk dat er wel veel mensen mee gaan doen. Ik wens dan ook iedereen veel succes toe!!

Fijne avond.

Lieve groet, Thea ♥

anne zei

Ik hoop natuurlijk ook dat je snel 100 volgers hebt, maar dat moet wel lukken met jouw blog. ik doe graag mee met je give away ,volger ben ik al een tijdje en de give away staat inmiddels te pronk in mijn sitebar gr Ank

Debby zei

Natuurlijk ben ik volger geworden. Wat een leuke dingen heb jij op je blog staan zeg! Natuurlijk wil ik ook graag meedoen aan je give-away.

Groetjes,
Debby

Heleen zei

Familie is zeker van deelname uitgesloten?? dat zou jammer zijn want zo'n lief rozenvaasje vind ik wel schattig. Volger ben ik al, maar dat wist je al.
groetjes van je zus.

What's in a day zei

Ik had deze post van je gemist, wat een prachtige spulletjes zeg...het is allemaal even mooi, volgen doe ik je al..

♥Eefie

Especial and More zei

Ik ben je gaan volgen en ik vind het leuk om mee te doen aan je give away. Ik hoop dat je eind januari 100 volgers hebt.
Een link zet ik op m'n blog (staat ook een give away op)

Groetjes,
Janny

Thuis Thuis zei

Wat een mooie give-away, ik wil graag meedoen.
Zo'n rozenbowl heb ik nooit eerder gezien hij is prachtig.
En , ja de natuur weet het denk ik ook niet meer.
Ik ga proberen een link van je naar mijn blog te maken.
Groetjes Annette

G-STYLE zei

dank je wel voor je reactie op mijn blog , gelijk weer even de gelegenheid nemen om bij jou te kijken.

Mooie detailfoto's heb je gemaakt, altijd mooi vind ik .

En leuke give-away heb je, ik doe graag mee.

Ben gelijk volger geworden, ik dacht dat ik dat al was maar niet dus.

Fijn weekend , hartelijke groet Gea

Marjon zei

Hallo ik ben via via op jouw blog gekomen en jammer genoeg nooit eerder gezien. Hij is prachtig. Je hebt hele mooie foto's vooral met die dadeltakken.
Ik heb mij dus direct aangemeld als volger en ik ga je link op mijn blog zetten.....lieve groet Marjon

Willy zei

Hallo,

Graag doe ik mee met de give-away. Wat een leuke dingen zeg!
Ik ben een lezer maar nog geen volger, daar ga ik gelijk verandering in brengen en meld ik me aan als volger.
Heel veel succes met je blog en op naar de 100!

Groet, Willy

Krek wak wou zei

Ik zie nou pas je geweldige give-away, Bep! Ik wil heel graag meedoen! Ik zal een linkje op mijn blog zetten.
Groetjes van Nicole

Tante Trijns zei

Heel toevallig ben ik via een ander die jouw gave give away liet zien op je blog terecht gekomen: wat LEUK! Ik word gelijk volger! Helemaal mijn smakie! Enne...meedoen met je give away vind ik ook erg leuk, hoor!
Succes ermee en ik kom gauw weer bij je neuzen!
Groetjes, Tante Trijns

Lydia zei

Wat een leuke blog en wat een mooie give-away. Daar doe ik graag aan mee, en ik zal een link op mijn site zetten.
Groetjes, Lydia
www.lylicards.nl

Unknown zei

Hoi!

Ik ben je nieuwste volger en doe graag mee aan de mooie Give Away!
Ik heb een linkje op mijn Blog geplaatst en zou het leuk vinden als je een keertje komt kijken bij Happy Living!

Fijn weekend en liefs,

Debby

De Merle zei

Een heel mooie give away en een heel mooi blog!!
Ik doe graag mee.
Ik heb ook een give away op mijn blog, je kan nog meedoen als je wilt.
Groetjes,
Karin

Petra zei

Hey wat een leuke blog heb je en wat een goede foto's op je banner.
Met de give-away doe ik ook maar mee, al ben ik aan de late kant. Ik zal de link plaatsen.

Groetjes Petra

Hinde zei

Net op ontdekkingstocht op de blogs,wat een geweldige blogs staan daar bij en wat leuk die give-away.Daar wil ik ook heel graag aan meedoen..Mijn eigen blog is ook net geboren en ga mijn best doen om daar ook zo'n mooi blog van te maken...Alleen moet nog even ontdekken hoe alles werkt,zo ook een link leggen naar jouw blog???

Een lieve groet van Ivonne

ivoorwit.blogspot.com zei

Fijne give away. Lijkt me leuk om dit bij mij ergens neer te kunnen zetten.
Groetjes, Thea R.