Najaar

Najaar

vrijdag 7 december 2012

Kersttafelschikking



Ik wil jullie vandaag vast wat ideetjes laten zien voor een bijzondere tafelaankleding met Kerst.




Een paar weken geleden op Kerstbeurs in 's-Hertogenbosch waren deze mooie tafelschikkingen te bewonderen.





Ik vind er zulke mooie stukken bijzitten ,vaak niet handig als je met je hele gezin aan tafel wilt, maar wel heel bijzondere creaties.




En zulke details , dat ziet er toch geweldig uit.




En ik ga eigenlijk alleen voor deze wedstrijd naar deze beurs , er stonden er nog veel meer.
Alles gefotografeerd en dan dus op mijn gemak op de laptop kijken naar details.




Hier een ideetje ,daar een techniek en zo steek je altijd wel weer wat op.




Wat zijn er toch ontzettend veel creatieve mensen.
En wat is het toch heerlijk dat we daar inspiratie van op kunnen doen.



2 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Als je er live staat, is het nog veel mooier! Leuk dat jij daar zoveel inspiratie op hebt gedaan!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heel erg mooi hoor !!...fijn weekend....liefs Ria...xxx....