Najaar

Najaar

dinsdag 18 december 2012

Winterknuffel



Ook dit jaar organiseerde Lynda weer een winterknuffel.
Je stuurt een presentje naar een medeblogster en je ontvangt ook een presentje van iemand.

                                  


Het was de bedoeling dat we allemaal de pakjes op 17 december openden.
Ik had daar gisteren natuurlijk wel tijd voor ( wie heeft er nu geen tijd om een cadeautje uit te pakken) ,maar om er een blogje aan te wijden daar was het te laat voor.




Maar hier is dan het mooi verpakte cadeautje wat ik kreeg van Martine van het blog Martinevianen .

                                


Een lief hartje met prachtig gekleurde glassteentjes.




Martine ,hartelijk bedankt voor je pakje en natuurlijk bedanken we Lynda ook voor het organiseren van deze winterknuffel.

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het blijft bijzonder om zomaar iets van iemand te krijgen. Wat mij betreft blijft de groepsknuffel een traditie.

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat apart zeg...liefs van mij...xxx..

Thuis bij Tjits zei

zo leuk om allemaal verschillende kerstknuffels te zien verschijnen!
ik zag dat er door jou ook iemand goed verwend is, zo leuk!

lieve groet, Tjits

Kom Achterom zei

Leuk om te zien al die knuffels en ik zit net ook even je orhidee kerststuk te bewonderen ooh wat heb je dat mooi gemaakt zeg!
Fijne dag
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Elke kerstknuffel is weer anders, zo leuk om dat op al die blogjes voorbij te zien komen!

anita01 zei

Ga je met plezier volgen hoor, wat is het hier knus en gezellig...

Mooie decoraties en smaakvol zijn je ideetjes, te gek.

Warme groetjes,
Anita.

Bonjade zei

Met liefde gemaakt.......
Echt bijzonder.

Fijne avond

Lieve groet

idémakeriet zei

Lieve Bep,
Ik wens je hierbij een hele gezellige kerst toe, geniet lekker van het samenzijn, de warmte en de liefde.
Liefs Gerda